"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Εισιτήριο με μνήμη και τσιπάκι


ΑΝΑΜΕΝΕΤΑΙ ΝΑ ΞΕΚΙΝΗΣΕΙ το πλήρες «φακέλωμα» των επιβατών,ΜΕ ΤΟ ΝΕΟ ΕΙΣΙΤΗΡΙΟ  αφού θα καταγράφεται το πού πήγαν, από πού ξεκίνησαν και τι ώρα έκαναν τη διαδρομή...
Το τέλος των χάρτινων εισιτηρίων στα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς σηματοδοτεί η σημερινή προκήρυξη του διεθνούς μειοδοτικού διαγωνισμού για το Αυτόματο Σύστημα Συλλογής Κομίστρου (ΑΣΣΚ). Από του χρόνου και αρχής γενομένης από το Μετρό, που ήδη διαθέτει την κατάλληλη υποδομή, τα εισιτήρια θα είναι ηλεκτρονικά και θα έχουν τη μορφή κάρτας.
Ο προϋπολογισμός του έργου που θα έχει τη μορφή ΣΔΙΤ ανέρχεται στα 82 εκατομμύρια ευρώ και ο ανάδοχος θα έχει στα... χέρια του το σύστημα για 12 χρόνια. Το γεγονός αυτό αναμένεται να προσελκύσει το ενδιαφέρον δεκάδων εταιρειών που ασχολούνται με το αντικείμενο, ενώ ήδη έχουν αρχίσει να διαρρέουν πληροφορίες για συμμετοχή της SIEMENS στο διαγωνισμό μέσω κοινοπραξίας. Οι ενδιαφερόμενοι θα πρέπει να καταθέσουν τους σχετικούς φακέλους μέχρι τις 24 Απριλίου.
Κατά τα άλλα, οι ηλεκτρονικές κάρτες ή αλλιώς «έξυπνο εισιτήριο» θα φέρουν ψηφιακή φωτογραφία του κατόχου, ενώ θα έχουν ενσωματωμένο ένα μικροτσίπ. Το σύστημα, που θα τοποθετηθεί σταδιακά σε όλα τα ΜΜΜ, θα περιλαμβάνει μηχανές ανάγνωσης της κάρτας με αισθητήρες.
Ετσι, ο επιβάτης θα «χτυπάει κάρτα» κατά την είσοδό του στο μέσο και όταν φτάνει στον προορισμό του θα επαναλαμβάνει την κίνηση στο μηχάνημα, ώστε να αφαιρεθεί το ποσό (μονάδες) που αντιστοιχεί στη διαδρομή που έκανε. Αυτό βέβαια, εάν εφαρμοστεί όπως περιγράφεται, θα σημάνει το πλήρες «φακέλωμα» των επιβατών, αφού θα καταγράφεται το πού πήγαν, από πού ξεκίνησαν και τι ώρα έκαναν τη διαδρομή...
Οι κάρτες θα διαθέτουν το ανάλογο λογισμικό ώστε να «επαναφορτίζουν» με μονάδες μέσω ΑΤΜ τραπεζών, το Ιντερνετ ή ακόμα και μέσω κινητού τηλεφώνου. Το νέο σύστημα συλλογής κομίστρου θα δέχεται δύο τύπους καρτών:
- Τις μηνιαίες, ετήσιες και ελευθέρας, που θα είναι πλαστικές και θα διαθέτουν μικροεπεξεργαστή, ώστε να διασφαλίζεται η μέγιστη ασφάλεια των συναλλαγών και των δεδομένων.
- Τις κάρτες αποθηκευμένης αξίας που θα χρησιμοποιούνται με ποικίλους τρόπους. Πρόκειται για κάρτες «μνήμης» χωρίς μικροτσίπ, αλλά με δυνατότητα επαναφόρτισης, και θα διατίθενται από τα αυτόματα μηχανήματα έκδοσης.

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου