"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Κυριακή 10 Απριλίου 2011

Αντζελα Δημητρίου «Με χρησιμοποιούν για να ξεχάσει ο κόσμος τη ραδιενέργεια στην Κίνα»! (Εννοεί Ιαπωνία)


 
Η είδηση που έσκασε σαν βόμβα στον χώρο της εγχώριας showbiz αναστάτωσε τη ζωή της λαίδης του
ελληνικού πενταγράμμου εξαιτίας της οποίας, όπως η ίδια εξομολογείται στη συνέντευξή της στο «ΘΕΜΑ», λίγο έλειψε να πάει στο νοσοκομείο.

Για το πώς είχε επαφές με τους ανθρώπους που κατηγορούνται για συμμετοχή σε κυκλώματα της νύχτας εξηγεί: «Με επιχειρηματίες αυτοκινήτων μιλούσα... Από αυτούς τους ανθρώπους είχα αγοράσει μια Mercedes 600. Και μου είπαν λοιπόν: “Θες να μεσολαβήσουμε εμείς που είμαστε στην πιάτσα επιχειρηματίες μήπως μαζέψουμε κανένα φράγκο;”». Οσο για τα περιβόητα Rolex και Cartier, τα οποία η τραγουδίστρια φέρεται να έδινε ως μπόνους στους φερόμενους ως εκβιαστές του πρώην συντρόφου της, απαντά με ειλικρίνεια: «Ούτε τα Rolex θέλω ούτε τα Cartier. Του τα χαρίζω του κ. Σαπουτζιάν, να τα έχει να τα χαίρεται... Εγώ έχω γευτεί στη ζωή μου πολλά και δεν έχω πλέον ανάγκη από αυτά. Εχω ανάγκη από ηρεμία και αγάπη».


«Δεν είμαι "νονά"»

-Γιατί το όνομά σας αναφέρεται στη δικογραφία με τα 217 εντάλματα των φερομένων ως «νονών της νύχτας»;

Το όνομά μου μπλέχτηκε γιατί ήμουν εύκολος στόχος. Λες και είχαν να κάνουν με τον Ρωχάμη. Οταν όλοι οι λωποδύ- τες και οι φοροκλέφτες κυκλοφορούν ελεύθεροι... Εμένα με βγάζουν Ντίλιγκερ και κλέφτη και εκβιαστή και «νονό»...
-Η οικογένειά σας πώς αντιμετώπισε το γεγονός;

Αυτούς που με έμπλεξαν τους συγχωρώ γιατί δυστυχώς, όταν είσαι ένα άτομο μόνο σου και αδύναμο, είσαι ο εύκολος στόχος. Κόντεψαν να μου πεθάνουν τη μητέρα μου, που είναι 85 χρονών, και μόλις άκουσε η γυναίκα να αποκαλούν την κόρη της «νονό» και να τη δείχνουν λες και είναι ο Ρωχάμης, κόντεψε να πεθάνει. Τα εγγόνια μου. Η κόρη μου. Ο αδερφός μου που έχει πρόβλημα με την καρδιά του. Το όνομά μου, η καριέρα μου... Είμαι ένας άνθρωπος-ανοιχτό βιβλίο, ένας άνθρωπος που έχω παλέψει χρόνια και δεν έχω ενοχλήσει κανέναν. Ούτε είχα ποτέ σχέσεις με υπόκοσμο και ούτε θα έχω ποτέ στη ζωή μου... Και τώρα έγινα «νονά» (sic).

«Πώς έμπλεξα»

- Πώς ενεπλάκη το όνομά σας;

Είχα μια σχέση φιλική, που θα γινόταν συγγενική, με έναν από τα φερόμενα ως μέλη του κυκλώματος. Δεν υπήρξε τελικά συγγένεια αλλά παρ’ ολίγον να υπάρξει. Ο άνθρωπος αυτός με επισκέφτηκε πέρυσι όταν ήμουν κρατούμενη στο Αστυνομικό Τμήμα Περιστερίου για τις επιταγές. Με ρώτησε από ενδιαφέρον γιατί κρατούμαι, του είπα, και προσφέρθηκε να με βοηθήσει σε ό,τι έχει να κάνει με το χρηματικό ποσό που μου χρωστούσαν. Να μεσολαβήσει δηλαδή για να το πάρω. Ολα αυτά σε φιλικό επίπεδο. Μου είπε ο άνθρωπος ότι είναι επιχειρηματίας και για τον λόγο αυτό να πείσει τον Νοράι να δώσει κανένα φράγκο. Μάλιστα, του είπα ας μην πάρει όλο το ποσό. Ας έπαιρνε το μισό. Και αυτό είναι που έχει διαστρεβλωθεί. Δεν του είπα πάρε τα μισά εσύ τα χρήματα ως αμοιβή για να του βγάλεις τα μάτια, να του βγάλεις το λαρύγγι ή οτιδήποτε άλλο. Είπα, ας μου δώσει τα μισά λεφτά.
-Τα λεφτά τα πήρατε;

Τα χρήματα δεν τα πήρα ποτέ πίσω. Τον Σαπουτζιάν, αν τον γυρίσεις ανάποδα, δεν έχει φράγκο. Πώς να σας το πω; Γι’ αυτό δέχτηκα όταν μου είπαν να μεσολαβήσουν οι άνθρωποι αυτοί, που εγώ τους γνώριζα ως επιχειρηματίες αυτοκινήτων. Ετσι τους γνώριζα. Δεν μιλούσα με μπράβους και εκβιαστές. Με επιχειρηματίες αυτοκινήτων μιλούσα...

Από αυτούς τους ανθρώπους είχα αγοράσει μια Mercedes 600. Και μου είπαν λοιπόν: «Θες να μεσολαβήσουμε εμείς που είμαστε στην πιάτσα επιχειρηματίες μήπως μαζέψουμε κανένα φράγκο;». Σε αυτό το επίπεδο έγινε... Αυτόν τον άνθρωπο τον ήξερα ως έμπορο αυτοκινήτων. Δεν τον ήξερα ούτε ως μπράβο ούτε ως εκβιαστή. Και η γνωριμία μας ήταν και φιλική. Ηταν να βαφτίσω την κόρη του.


Και ο άνθρωπος προσφέρθηκε να μεσολαβήσει από ενδιαφέρον. Οταν έμαθε ότι με είχαν μεταφέρει στο Αστυνομικό Τμήμα Περιστερίου όπου δραστηριοποιείται επαγγελματικά. Σε αυτή την περιοχή έχει την επιχείρησή του. Από καθαρό ενδιαφέρον μου είπε: «Αντζελα, τι έπαθες, ρε κορίτσι μου; Μπορώ να βοηθήσω κάπου;». Και από ό,τι φαίνεται και από τις κασέτες ούτε και εκείνοι λένε: «Θα πάμε να του σπάσουμε τα χέρια, να του κόψουμε τα πόδια». Ούτε φυσικά κι εγώ τους είπα όταν με έπαιρναν τηλέφωνο. Γιατί εκείνοι με έπαιρναν, δεν τους πήρα εγώ.

-Τελικά σας έμεινε η... ρετσινιά με τα Rolex
.
Ούτε τα Rolex θέλω ούτε τα Cartier. Του τα χαρίζω αυτά. Του τα χαρίζω του κ. Σαπουτζιάν αυτά, να έχει να τα χαίρεται. Εχω γευτεί στη ζωή μου πολλά από αυτά και δεν έχω ανάγκη από αυτά. Εχω ανάγκη από ηρεμία, από αγάπη και να έχω την υγεία μου πάνω απ’ όλα. Γιατί εμένα αυτή τη στιγμή έχει κλονιστεί πολύ η υγεία μου. Και αν θα πάω σε κάποιο νο-σοκομείο, θα φταίνε αυτοί που ενέπλεξαν το όνομά μου. Από το πρωί ως το βράδυ χτυπάει ένα τηλέφωνο και ψάχνουν από τα κανάλια τον Ρωχάμη. Που δεν έχω και καμία σχέση. Να είχα, να έλεγα... Αλλά δεν έχω... Εγώ έκανα τόσα ταξίδια αυτές τις ημέρες. Αν ήμουν ένοχη, ας ερχόταν απέξω η Αστυνομία να με πάρει. Για να τελειώνει το θέμα αυτό. Απλά δεν θέλω να μιλάω πια. Κου- ράστηκα πια... Τριάντα ολόκληρα χρόνια τους έχω σιχαθεί. Αυτό έχει καταντήσει αηδία. Εχω την παρουσίαση του νέου CD και έχω και αυτά. Πλέον ένας άνθρωπος δεν μετράει σαν καλλιτέχνης αλλά σαν κους-κους...
-Πάντως από την αρχή υπήρχε εμπλοκή του ονόματός σας.

Ε, βέβαια... Να μην πλέξουμε και ένα όνομα που μπορεί να απασχολήσει λίγο παραπάνω τον Τύπο; Ενα όνομα που είναι πολύ μεγάλο; Δεν πρέπει να βγάλουμε και ένα τέτοιο με- γάλο όνομα; Να ξεχάσουμε τα προβλήματα που γίνονται στην Κίνα (sic) και να ασχοληθούμε με το θέμα της Αντζελας Δημητρίου; Τους λέω συγχαρητήρια.

«Εγώ και ο Νοράι»

-Με τον κ. Σαπουτζιάν έχετε έρθει σε επαφή;

Εγώ μίλησα με τον κ. Σαπουτζιάν πριν από δύο ημέρες. Μου είπε ότι είναι στη Σαουδική Αραβία. Του είπα «σε πήρε ποτέ κανένας τηλέφωνο;». Μου είπε «όχι». «Σε πήρε ποτέ κανένας να σε ενοχλήσει;» «Οχι», μου απάντησε, «τι συμβαίνει;». Και του λέω «κάνεις ότι δεν ξέρεις, Νοράι, τι συμβαίνει;». Εδώ την άλλη φορά που με είχαν πιάσει και βγήκα από τη φυλακή, ήρθε παρακαλετός σπίτι μου, έκλαιγε σαν μωρό παιδί και μου έλεγε «σου ζητώ συγγνώμη». Και τότε του είχα πει ότι, αν μη τι άλλο, έπρεπε τουλάχιστον να μου δώσεις αυτά τα 15 χιλιάρικα τα ξεφτιλισμένα που τα είχες υπογράψει κιόλας γιατί εγώ με την καλή μου πίστη σε αθώωσα και σε είχα βοηθήσει. Γιατί είμαι μαλάκας στην ουσία... Αυτό είμαι.
-Οι σχέσεις σας πώς είναι;

Και να σας πω επίσης ότι την περίοδο που φέρεται να εκβιαζόταν πέρυσι τον Μάιο, πηγαίναμε μαζί στο γραφείο του δικηγόρου μου, του κ. Αδαμόπουλου. Γιατί έχουμε και άλλα δικαστήρια μαζί. Μπαινοβγαίναμε 2-3 μήνες στο γραφείο του δικηγόρου μου αγκαζέ. Ο δικηγόρος μου με ρωτούσε αν είμαστε κολλητοί... Και στο σπίτι μου ερχόταν και ήταν εκείνη την περίοδο «Αντζελά μου και Αντζελά μου». Δεν είπε ποτέ «με εκβίασες και τι μου έκανες».
protothema

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου