"Η Νέα Παγκόσμια Τάξη θα χτιστεί... ένα τελικό χτύπημα στην εθνική ανεξαρτησία, καταστρέφοντας την κομμάτι κομμάτι θα πετύχει πολλά περισσότερα από την παλιομοδίτικη τακτική της κατά μέτωπον επίθεσης." Το μοναδικό μας όπλο ενάντια στην Νέα Τάξη των Πραγμάτων είναι η γνώση....ΚΑΙ Η ΠΙΣΤΗ ΣΤΟΝ ΘΕΟ ΚΑΙ ΣΤΟΝ ΑΓΙΟ ΛΟΓΟ ΤΟΥ.ΑΓΑΠΗ-ΠΙΣΤΗ-ΕΛΠΙΔΑ.ΚΑΙ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΗ ΑΥΤΩΝ ΕΙΝΑΙ Η ΑΓΑΠΗ

ΜΙΑ ΕΙΝΑΙ Η ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΟΥ ΧΡΙΣΤΟΥ! ΟΙ ΑΠΟΧΩΡΙΣΜΕΝΟΙ ΑΠΟ ΤΟ ΚΟΣΜΙΚΟ ΣΥΣΤΗΜΑ ΑΝΕΞΑΡΤΗΤΟΥ ΔΟΓΜΑΤΟΣ

Τετάρτη 6 Απριλίου 2011

Νευρική ανορεξία και βουλιμία, οι σύγχρονες παθήσεις

Νευρική ανορεξία και βουλιμία, οι σύγχρονες παθήσεις

ΝΕΥΡΙΚΗ ΑΝΟΡΕΞΙΑ: ΟΛΗ Η ΑΛΗΘΕΙΑ

  Όλοι έχουμε ακουστα την ανορεξία, κυρίως από τις ειδήσεις αλλά και από εκπομπές υγείας.Η ανορεξία είναι πολύ συχνα συνδεδεμένη με διάσημα άτομα από το χώρο της μόδας, με ηθοποιούς ή τραγουδίστριες.Δυστυχώς όμως δεν περιορίζεται μόνο στο χώρο της showbiz, αλλά μπορεί να εμφανιστεί ακόμα και στο ίδιο μας το σπίτι και να προκαλέσει ακόμα και το θάνατο.


  Η νευρική ανορεξία,όπως είναι ολόκληρο το όνομά της(anorexia nervosa) είναι μια ψυχογενής ασθένεια, που δεν προκαλείται από κανέναν ιό ή μικρόβιο αλλά από το ίδιο το μυαλό.Μάλιστα τα τελευταία χρόνια έχει πάρει τις διαστάσεις μιας παγκόσμιας "επιδημίας" κάθώς παρουσιάζεται όλο και πιο συχνά σε έφηβα κορίτσια και νεαρές κοπέλες σε όλο τον κόσμο.Είναι μία μορφή διατροφικής διαταραχής, κατά την οποία αυτή που υποφέρει διακατέχεται από έναν έντονο φόβο πρόληψης βάρους και προκαλεί το μεγαλύτερο αριθμό θανάτων από όλες τις ψυχιατρικές παθήσεις.
  Σταρ του κινηματογράφου, μοντέλα αλλά και εστεμμένες, όπως η αυτοκράτειρα Σίσσυ, αποτελούν τα θύματα της ψυχογενούς ανορεξίας.Περιγράφηκε πρώτη φορά από τον Morton το 1689, ως αυτολιμοκτονία, ενώ τον 20ο αιώνα αναγνωρίστηκε και κατηγοροποιήθηκε ως διάγνωση από την ιατρική κοινότητα.
  Υπάρχουν δύο τύποι νευρικής ανορεξίας.Στον ένα τύπο οι περιπτώσεις ανορεξίας χαρακτηρίζονται από στέρηση φαγητού(ανορεξία περιοριστικού τύπου). Στο δεύτερο τύπο χαρακτηρίζονται από περιόδους στέρησης, που εναλάσσονται από επεισόδια βουλιμίας με υπερφαγία που ακολουθούνται όμως από εμετούς που προκαλεί το ίδιο το άτομο(ανορεξία περιοριστικού-βουλιμικού τύπου).
  Αιτία αυτού του δυσάρεστου και απογοητευτικού φαινομένου είναι η συσχέτιση που κάνουν τα νεαρά κορίτσια του λεπτού με το ωραίο.Πιστεύουν ότι όποιος έιναι λεπτός, είναι και όμορφος, ότι μπορεί να κερδίσει την αποδοχή και την αναγνώριση από τους υπολοίπους.Όμως όλα αυτά τα προκαλεί η ίδια η κοινωνία μας, καθώς τα Μέσα Μαζικής Ενημέρωσης και η Μόδα προβάλλουν καθημερινά πανέμορφα,ψηλά, γυμνασμένα,υπέροχα και μερικες φορές αποστεωμένα μοντέλα, αναγκάζοντας τους απλούς ανθρώπους να θέλουν να τους μοιάσουν απεγνωσμενα.
  Στα κορίτσια που πάσχουν από νευρική ανορεξία, παρουσάζεται μία συστηματική άρνηση ως προς την πρόληψη φαγητού με αποτέλεσμα τη συνεχή απώλεια βάρους.Επίσης αυτά τα κορίτσια έχουν τη συνήθεια να διαχωρίζουν τις τροφές σε ''καλές" και "κακές" καθώς και να αισθάνονται μια γενικότερη δυσφορία σε ό,τι αφορά το φαγητο.Επίσης αποκτούν την τάση να γυμνάζονται εξαντλητικά, μόνες τους.
  Σαν αποτέλεσμα, επειδή υπάρχει έλλειψη ενέργειας, οι κοπέλες που πάσχουν έχουν συχνούς πονοκεφάλους,αυπνίες,είναι άκεφες, αδύναμες, κρυώνουν ακόμα και αν η θερμοκρασία είναι κανονική, η πίεση του αίματός τους χαμηλώνει και τα μαλλιά τους πέφτουν. Επιπλέον,διακόπτεται η έμμηνος ρύση,τα νύχια αδυνατούν και ραγίζουν,το δέρμα γίνεται δύσχρωμο και ξηρό, παρατηρείται δυσκοιλιότητα, κοιλιακές ενοχλήσεις αλλά και υπερκινητικότητα.Ακόμη, παρουσιάζεται μία καθυστέρηση στη φυσιολογική ανάπτυξη καθώς τα στήθη δεν μεγαλώνουν και δεν φυτρώνει ηβικό τρίχωμα, αν η πάθηση κάνει την εμφάνισή της πριν την εφηβεία.Όμως, οι συνέπειες της ανορεξίας δεν περιορίζονται μόνο σε σωματικές βλαβες αλλά και σε ψυχικές αφού το άτομο που πάσχει,αλλάζει συμπεριφορά,απομακρύνεται και απομονώνεται από τον κοινωνικό του περίγυρο με αποτέλεσμα τη κατάθλιψη ή και μερικές φορές τη προσκόλληση στην οικογένεια.
  Η νευρική ανορέξια είναι ένας εφιάλτης, που μπορεί είτε να σε βασανίσει μέχρι να βρεις τη δύναμη να το ξεπεράσεις, είτε να σε σκοτώσει όπως συνέβη με δύο πανέμορφα, νεαρά μοντέλα. Την Άννα Καρολίνα Ρέστον από τη Βραζιλία και την Ελιάνα Ρέμος από την Ουρουγουάη, όπου και οι δύο έχασαν πρόσφατα τη ζωή τους από τη ψυχογενή ανορεξία.
  Η νευρική ανορεξία δεν είναι ένα απλό παιχνίδι.... Άμα το κερδίσεις, κερδίζεις όντως πολλά, αλλά άμα το χάσεις, χάνεις πολλά περισσότερα, ακόμα και τη ζωή σου.Τώρα τελευταία βέβαια, έχει παρατηρηθεί κάποια κοινωνική επαγρύπνηση, ακόμα και στο χώρο της μόδας, χώρις βέβαια αυτο να σημαίνει ότι το πρόβλημα έχει λυθεί. Ας ελπίσουμε μόνο να σταματήσει εδώ αυτό το φαινόμενο.Ας αποδεχτούμε τον εαυτό μας όπως είναι χωρίς να τον συγκρίνουμε με τα "πρότυπα", που προβάλλουν τα ΜΜΕ και ας βοηθήσουμε όσα άτομα υποφέρουν καθώς έτσι θα ενδυναμώσουμε και τον εαυτό μας...
Μπαλιόζογλου Παρασκευή

7 σχόλια:

  1. η νευρικη ανορεξια ειναι μια παθηση που συμβαλλει στην ψυχοσωματικη ανπτυξη του ατομου...... ιδιαιτερα στα κοριτσια που βρισκονται στην εφηβεια απο 15 εως και 25 ετων.....μπορει να προκαλεσει σοβαρες παθησεις ακομα και το θανατο...οι κοπελες χανουν τις δυναμεις τους και παρουσιαζουν υπερκινιτικοτητα.....χανουν τα μαλλια και τα νυχια τους ενω σταματαει η εμμηνος ρυση........τα κοριτσια αδυνατιζουν παρα πολυ με αποτελεσμα να υπαρχουν στο σωμα τους μονο τα κοκκαλα τους......και ολα αυτα γινονται για τα παραπλανητικα σχολια των ΜΜΕ που αφορουν τη μοδα το σινεμα και γενικα ο,τι αφορα την ομορφια και το στιλ......ας προσπαθησουμε λοιπον να καταλαβουμε οτι ο ομορφος ανθρωπος δεν κρινεται απο τα κιλα του αλλα απο την προσωπικοτητα του.........!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. Αιμιλία ΛιάκουΙανουαρίου 04, 2012

    ας προσπαθησουμε ολοι να βοηθησουμε αυτους τους ανθρωπους που δινουν εμφαση στην εξωτερικη εμφανιση και θυσιαζουν ακομα και την ιδια τους τη ζωη για αυτην.........ειναι κριμα ας κανουμε και εμεις κατι......ξερουμε οτι καποιοι ανθρωποι πεθαινουν για να τους θαυμαζουμε εμεις.....μπορει να ειναι καποιος συγγενεις μας ή καποιος δικος μας ανθρωπος....ας μην το κανουμε πιο δυσκολο και ας προτιμησουμε να δειξουμε λιγη ανθρωπια για καποιους ανθρωπους που πεθαινουν χωρις να μας φανει καθολου μα καθολου περιεργο.....εμπρος!!!!ολοι για εναν και ενας για ολους!!!!!!δε θελει τιποτα αλλο παρα μονο λιγη ελαχιστη ανθρωπια!!!!!!!!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  3. ΑνώνυμοςΜαρτίου 08, 2012

    Πολλές φορές θέλουμε να χάσουμε μερικά κιλά...
    Όπως εγώ για παράδειγμά..
    Ήμουν 58..&ανεβωκατεβαινα μέχρι τα 52..για 5χρονιά χωρίς να έχω ιδιαίτερο πρόβλημά με τα κιλά μου... Διότι σε όλους άρεσαν τα πιασειματακια!!! Βέβαια Άνα περιόδους με έπιανε μια κρίσή..&ήθελα να κατασταλάξω στα 50!!!

    Μέχρι που..στα 20 μου η απώλειά (αιφνιδίως θάνατός) της πολυαγαπημένης μου θείας η οποία με είχε μεγαλώσει!!
    Μου'φερε τα πάνω~κάτω ! !
    Από'κει ξεκινήσαν όλα..
    Κλάμα κακο &δεν σημαζευεται!
    Με την Νευρική ανορεξία να μου χτυπά την πόρτα…!
    Άρχισα να χάνω σταδιακά κιλά..58~>54..διότι έτρωγα ελάχιστα!!
    Μέχρι που τα κατάφερα πήρα την κάτω βόλτα..!
    Για δυόμισι μήνες δεν έτρωγα ΤΙΠΟΤΑ ! ! !
    Μονό καφέ~τσιγάρο~νερο.
    με αποτέλεσμά να βλέπω ή να μυρίζω φαγητά και να τρέχω για εμετό!!
    Έτσι από τα 54 που είχα φτάσει..βρέθηκα στα 42.. κάποια δόση έχανα μια μέρα μισό κιλό!
    Κάποια φαση άρχισα να μην αντέχω άλλο αυτήν την κατάστασή (εμετούς-ζαλάδες-πόνο στο στομάχι)
    Επίσης όλοι άρχισαν να μου λένε: "Πως είσαι έτσι? Που πήγαν τα πιασηματα?&τέτοια"
    Καλά δεν σχολιαζουμε ότι το πρόσωπο μου είχε μπει όλο μέσα&τους μαυρους κύκλους κάτω από τα μάτια..!
    Αλλα από την άλλη μου αρεσαι η φαση της τέλειας αναλογίας . .
    Τελος πάντων με την βοήθειά του συντρόφου μου
    (που όταν ξεκινήσαν όλα αυτά ήμασταν μονό ενάμιση μήνα μαζί,αλλα γνωριζομασταν πολλά χρονιά)
    Απευθύνθηκαμε σε ειδικούς!!
    &τα προβλήματά είχαν ξεκινήσει..
    Από τοτε λόγω του ισχυρού ΣΟΚ που δέχθηκε ο οργανισμος μου παρουσιάζω όλο προβλήματά υγείας . .
    Anyway, &εκεί που το καλοκαίρι που μας πέρασε νομιζα ότι τα κατάφερα!
    Αλλα..ΟΧΙ!
    Άρχισα σιγά-σιγά να ξαναχανω . .
    (Όσο δύσκολο είναι να τα παρεις..τόσο εύκολα τα χανεις ! !)
    &Το χειρότερο . .
    Ένας χαμός ακομα..
    (Παραμονη Πρωτοχρονιάς)
    εκείνος της γιαγιάς μου!
    Με γυρισε στην αρχή!!
    στα 43..!
    Τώρα πάλι το παλεύω!
    Θέλω να ΖΗΣΩ ! !
    Είναι δύσκολο ακομα στα 46 κιλά είμαι..&κοντευω 24 ετών..
    &όλο σε γιατρούς τρέχω!
    Άλλά θέλω να χαρώ την ΖΩΗ . . !!!!!
    &να κάνω οικογένειά..

    Παιδία ειναι δύσκολο αλλα οχι ακατόρθωτο!!
    Οσοι είστε σε αυτήν την κατάστασή ελπίζω να το ξανασκεφθείτε!?!!
    &να προσπαθεισετε να βγείτε από αυτόν τον Γολγοθά ! ! !

    Η ΖΩΗ ειναι ΩΡΑΙΑ..!!

    Επίσης θα'θελα να ευχαριστήσω όλους όσους με βοηθάνε!!
    &πολύ περισσότερο τον σύντροφο μου...
    Για την υπομονή,την επίμονη,την ανοχή& την αντοχή του σε όλη αυτήν την ψυχοφθορα κατάστασή..!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
    Απαντήσεις
    1. ΑνώνυμοςΜαΐου 03, 2012

      Διαβάζω έπαθα αυτό, έπαθα εκείνο από την ανορεξία, αυτά τα συμτώματα έχει η ανορεξία, πήγα σε ειδικούς κλπ.Κανένας και καμία δεν λέει ποιοί είναι οι ειδικοί και που πρέπει να απευθυνθούμε και τι ενέργειες να κάνουμε για να σωθεί ένα άτομο.Αυτό θέλω να ακούσω για να σώσω και εγώ την κόρη μου. Ευχαριστώ και περιμένω απάντηση.-

      Διαγραφή
  4. παιδια εγω εχω Απογοητευτει με τον εαυτο μου...Δεν δουλευω ειμαι σπιτι κ ολη μερα μασουλαω κ κατι..Δεν εχω τα χρηματα για γυμναστηριο ουτς διαιτολογο.Καθε μερα που ξυπναω σκεφτομαι.τα κιλα μου κ τα χαλια μου...κι ομως δεν κανω τιποτα να χασω κ μολις φαω κατι στεναχωριεμαι μετα...ειμαι 1,63 και 66κιλα..δενεχω αισθανθει αυτο που λενε "δεν παιζουν ρολο τα κιλα".....ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  5. Η ΝΕΥΡΙΚΗ ΑΝΟΡΕΞΙΑ ΕΙΧΕ ΧΤΥΠΗΣΕΙ ΚΑΙ ΜΙΑ ΦΙΛΗ ΜΟΥ.
    ΗΤΑΝ ΤΟΤΕ 22 ΧΡΟΝΩΝ ΚΑΙ ΟΛΑ ΞΕΚΙΝΗΣΑΝ ΜΕ 8 ΚΙΛΑ ΠΟΥ ΕΠΡΕΠΕ ΝΑ ΧΑΣΕΙ ΑΠΟ ΤΗΝ ΕΓΚΥΜΟΣΥΝΗ ΤΗΣ.
    ΤΑ ΕΧΑΣΕ ΜΕ ΔΙΑΙΤΑ ΚΑΙ ΜΕΤΑ ΧΩΡΙΣ ΝΑ ΤΟ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΑΡΧΙΣΕ ΤΟ ΔΡΑΜΑ ΤΗΣ ΝΕΥΡΙΚΗΣ ΑΝΟΡΕΞΙΑΣ.
    ΑΠΟ 63 ΚΙΛΑ ΕΦΤΑΣΕ ΣΤΑ 40.
    ΦΟΡΟΥΣΕ ΠΑΙΔΙΚΑ ΡΟΥΧΑ ΓΙΑΤΙ ΔΕΝ ΕΥΡΙΣΚΕ ΣΤΟ ΝΟΥΜΕΡΟ ΤΗΣ.
    ΔΕΝ ΕΙΧΕ ΚΑΤΑΛΑΒΕΙ ΤΙΠΟΤΑ ΝΟΜΙΖΕ ΟΤΙ ΗΤΑΝ ΦΥΣΙΟΛΟΓΙΚΟ.
    ΤΟ ΣΥΝΕΙΔΗΤΟΠΟΙΗΣΕ ΜΟΝΟ ΟΤΑΝ ΜΙΑ ΜΕΡΑ ΠΟΥ ΤΗΝ ΦΙΛΟΞΕΝΗΣΑΝ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΤΗΣ ΠΕΘΕΡΑΣ ΤΗΣ,ΚΑΙ ΜΠΗΚΑΝ ΣΤΗ ΚΡΕΒΑΤΟΚΑΜΑΡΑ ΠΟΥ ΚΟΙΜΟΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΤΗΝ ΞΥΠΝΗΣΟΥΝ Ο ΚΟΥΝΙΑΔΟΣ ΤΗΣ ΜΕ ΤΗΝ ΠΕΘΕΡΑ ΤΗΣ, ΕΝΩ ΗΤΑΝ ΞΑΠΛΩΜΕΝΗ ΚΑΙ ΣΚΕΠΑΣΜΕΝΗ ΜΕ ΤΑ ΣΚΕΠΑΣΜΑΤΑ ΜΕΧΡΙ ΤΟ ΚΕΦΑΛΙ ΤΗΣ, ΑΥΤΟΙ ΕΨΑΧΝΑΝ ΝΑ ΤΗΝ ΒΡΟΥΝ ΔΙΟΤΙ ΔΕΝ ΦΑΙΝΟΤΑΝ......
    ΑΥΤΟ ΗΤΑΝ ΠΟΥ ΧΤΥΠΗΣΕ ΚΑΜΠΑΝΑΚΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ ΤΗΣ ΚΑΙ ΓΙΑ ΧΑΡΗ ΤΟΥ ΜΩΡΟΥ ΤΗΣ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΠΑΛΕΨΕΙ.
    ΜΟΝΗ ΤΗΣ ΜΕ ΑΠΟΦΑΣΗ ΔΙΚΗ ΤΗΣ ΚΑΙ ΔΥΝΑΜΗ ΠΟΥ ΑΝΤΛΗΣΕ ΑΠΟ ΤΟΝ ΘΕΟ,ΞΕΚΙΝΗΣΕ ΤΗΝ ΠΡΩΤΗ ΜΕΡΑ ΝΑ ΤΡΩΕΙ:
    1 ΜΕΡΑ ΜΙΑ ΚΟΥΤΑΛΙΑ ΤΗΣ ΣΟΥΠΑΣ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΜΕ ΜΕΛΙ.
    2 ΜΕΡΑ ΔΥΟ ΚΟΥΤΑΛΙΕΣ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΜΕ ΜΕΛΙ.....
    3 ΜΕΡΑ ΤΡΕΙΣ ....
    4 ΜΕΡΑ ΤΕΣΣΕΡΙΣ....Κ.Λ.Π
    ΜΕΧΡΙ ΠΟΥ ΕΦΤΑΣΕ ΝΑ ΦΑΕΙ ΕΝΑ ΟΛΟΚΛΗΡΟ ΓΙΑΟΥΡΤΙ ΚΑΙ ΝΑ ΜΗ ΤΟ ΚΑΝΕΙ ΕΜΕΤΟ, ΓΙΑΤΙ ΟΤΙ ΕΤΡΩΓΕ ΤΟ ΕΒΓΑΖΕ.
    ΜΕΤΑ ΜΙΑ ΜΠΟΥΚΙΑ ΨΩΜΙ
    ΤΗΝ ΑΛΛΗ ΜΕΡΑ ΔΥΟ ΜΠΟΥΚΙΕΣ ΨΩΜΙ, ΚΑΙ ΠΑΕΙ ΛΕΓΟΝΤΑΣ ΣΙΓΑ-ΣΙΓΑ-ΑΡΓΑ ΚΑΙ ΣΤΑΘΕΡΑ ΜΕ ΠΟΛΥ ΥΠΟΜΟΝΗ ΓΙΑ ΝΑ ΕΧΕΙ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ Η ΔΙΑΔΙΚΑΣΙΑ.
    ΔΕΝ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ ΥΣΤΕΡΙΕΣ ΚΑΙ ΠΑΝΙΚΟΣ ΑΛΛΑ ΚΑΤΑΝΟΗΣΗ ΑΠΟ ΤΗΝ ΜΕΡΙΑ ΤΩΝ ΣΥΓΓΕΝΩΝ ΑΛΛΑ ΚΑΙ ΑΠΟΔΟΧΗ ΤΟΥ ΝΟΣΟΥΝΤΟΣ ΠΡΟΣΩΠΟΥ ΩΣΤΕ ΜΕ ΚΑΛΗ ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΝΑ ΕΡΘΕΙ ΤΟ ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΟ ΑΠΟΤΕΛΑΣΜΑ.
    ΒΕΒΑΙΩΣ Η ΣΥΝΕΡΓΑΣΙΑ ΜΕ ΕΙΔΙΚΟΥΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΗ. ΚΑΛΗ ΕΠΙΤΥΧΙΑ!!

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  6. ειμαι 16 χρονων και αναρρωνω απο ανορεξια.Ημουν ενα κανονικο κοριτσι στο βαρος μεχρι τα 13 μου οπου πηρα ΑΠΟΤΟΜΑ ΥΨΟΣ και αφου το συνδυασα με αποφυγη του φαγητου εφτασα να ειμαι 1,75 και να ζυγιζω 36 κιλα...οι γονεις μου με ετρεχαν σε κλινικες και μολις αρχιζα να παιρνω βαρος και ηταν να συνεχισω την 8εραπεια στο σπιτι εγω εκανα παλι τα δικα μου...εβλεπα τον εαυτο μου κανονικο στα βαρος...παραλληλα τα κοκκαλα μου εσπαγαν πολυ ευκολα...και αυτο το διαπιστωσα πολυ καλα...την αρρωστια μου την συνειδητοποιησα οταν ο 3-χρονος ξαδερφος δεν εμαθε να λεει το ονομα μου αλλα με φωναζε σκελετο...τοτε καταλαβα τι κακο εκανα στον εαυτο μου...απο τοτε εχω παρει 12 κιλα!!!!!!Το ξερω δεν ειμαι καλα ακομα ζυγιζω 48 και ο γιατρος μου μου λεει οτι πρεπει να φτασω 60 κιλα για να σταματησω την αγωγη....Τωρα ειμαι πολυ καλα δεν σπανε πια τα κοκκαλα μου... τρωω οτι θελω χωρισ να μετραω θερμιδες...και ναι τωρα ο ξαδερφος μου με λεει ΔΕΣΠΟΙΝΑ ... και επισης μου λεει οτι ειμαι όμορφη...κατι ειναι κι αυτο..ετσι δεν είναι????

    ΑπάντησηΔιαγραφή